Doradztwo i kompleksowe szkolenia personelu

Wykonywane przez szkoleniowców i kadrę zarządzającą z 15-to letnim doświadczeniem w branży kosmetyki i medycyny estetycznej. Nasze szkolenia mogą obejmować dobór urządzeń, zarządzanie centrum, działalność marketingową i obsługę klienta. Zapraszamy wszystkie kliniki, centra urody, spa i hotele by skorzystać z naszego doświadczenia. Specjalizujemy się w następujących dziedzinach:

A. Dobór produktów i urządzeń.

Nasze wieloletnie doświadczenie ze znanymi markami i ich głębokie poznanie od strony rezultatów, funkcjonalności i zabiegów, pozwala nam przekazać bardzo wartościową i istotną wiedzę by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla Państwa centrum. Możemy doradzić, które marki wybrać przy wyborze wypełniaczy do skóry, linii kosmetycznych, preparatów, urządzeń i wyposażenia.

B. Zarządzanie i marketing.

Możemy stworzyć szczegółową strategię marketingową z planem działania, z rozpisanym dziennym harmonogramem centrum. Koncentrujemy się na takich szczegółach, jak kampania reklamowa, promocja sprzedaży, projekt broszur i materiałów reklamowych. Możemy ułożyć program zabiegów, strukturę cenową, ergonomię i logistykę centrum. Doradzimy w tak ważnych kwestiach, jak dobór i ewaluacja odpowiedniego personelu.

C. Obsługa klienta.

Szkolenie personelu z zakresu obsługi klienta, obsługi klientów obcojęzycznych w jęz. angielskim. Umiejętne prowadzenia rozmowy z klientem, marketing usług kosmetycznych i spa, reklama usług, polityka cenowa, procedur i zarządzanie gabinetem, opracowania i koordynacja zabiegów, higiena zabiegów i urządzeń, obsługa urządzeń, m.in. mikrodermabrazji, IPL, ultradźwięki, kawitacja, masaże, kamienie, kosmetyki, hydroterapia, elektroporacja, mikroprądy, jonoforeza, etc.

W trakcie i na koniec szkolenia są testy i egzamin końcowy oraz dyplom ukończenia kursu. Czas 2 dni lub 3 dni z zabiegową obsługą urządzeń. Miejsce szkolenia w ośrodku klienta. Mamy doświadczenie w hotelach 3, 4 i 5-cio gwiazdkowych. Możliwe powtórki szkoleń na życzenie klienta w celu odświeżenia wiedzy. Możliwość podpisania umowy menażerskiej ze stałym, cyklicznym nadzorem nad działaniem ośrodka.

D. Projektowanie centrum SPA.

Mamy ekspertów, którzy łączą trzy dziedziny wiedzy: medycynę estetyczną, architekturę i dokorację wnętrz. Mogą zaprojektować klinikę lub centrum SPA, które jest w fazie budowy lub nawet jako już działające centrum. Oni wezmą pod uwagę logistykę zabiegów, ergonomię i stylistykę wnętrz. Finalny projekt jest poparty szczegółowym opisem każdego pomieszczenia  z uwględnieniem instalacji, materiałów, elektryki, hydrauliki, kolorystyki, sprzętu, wyposażenia oraz elementów artystyczych.

Projekty centrów spa dla 3, 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w Polsce. Przykłady wykonanych projektów:

 

26-4

 

 

  

 

 

 

 

 

 Projekt21